Ključ do uspeha ni zgolj garanje na področju prodaje, pogajanja in razvijanja novih produktov. Uspeh se predvsem kaže pri zaposlenih. V kolikor so zaposleni nesrečni, ste lahko prepričani, da so podjetju počasi dnevi šteti, opozarjajo pri entrepreneur.com.

Biti pozoren, poslušati, biti na voljo, stati ob strani, motivirati, pomagati in še bi lahko naštevali. Vse to so lastnosti, ki jih kot vodja morate imeti, če želite, da vas vaši zaposleni cenijo, da vam zaupajo in da vam sledijo brez pomislekov.

Kako pa dosežemo učinek modrega in velikega vodje? Nekaj lastnosti nam mora biti položenih že v zibelko. Karizmatičen človek ima že kar nekaj ključnih lastnosti, ki so za to potreben. Vsekakor pa ni vse dodeljeno ob rojstvu. Veliko tega se lahko in se moramo naučiti. Dober vodja lahko postanemo šele skozi čas, če bi torej radi imeli pozitiven vpliv na zaposlene jih moramo znati motivirati. Zelo veliko pomeni, če se lahko z zaposlenimi osebno oziroma individualno pogovarjamo. Tako si lahko izmenjamo osebna stališča in razrešimo marsikatero problematiko.

Poleg denarja oziroma plačila, pa moramo biti pripravljeni zaposlene tudi ustno pohvaliti. Za vsako dobro opravljeno delo jih pohvalimo. Nikoli ne smemo biti mnenja, da nekdo ne potrebuje potrditve o dobro opravljenem delu. Vsak to potrebuje, tudi tisti, ki vedo, da so delo dobro opravili. V kolikor pa bomo lahko uslužbence nagrajevali z osebnimi darili, bomo na njih naredili še toliko večji vtis. Pri darili ni potrebo pretiravati. Dovolj je že neka malenkost, ki izkaže našo pozornost. Zavedanje zaposlenih, da mi kot vodja cenimo njihovo delo, je ključno za uspeh podjetja.


Poslovna priložnost: UV tiskalnik za hitro sušenje Mobilna blagajna za hitre in ažurne podjetnike