Ljudje smo vizualna bitja. Lažje in hitreje opazimo stvari, ki barvno izstopajo. Hkrati pa si jih tudi lažje zapomnimo. In ni naključje, da so to določena podjetja prepoznala in ubrala takšno taktiko pri prevzemanju trga: izbrali so barvno tiskanje.

Če želimo, da naše ponudbe izstopajo, potem jih moramo oblikovati tako, da bodo očem prijazne. Vsekakor zveni lažje kot pa dejansko je. Pa vendar se oblikovalci in tržniki tega še kako dobro zavedajo. Vendar barve in liki, ki jih izdelamo zgledajo dobro na računalniku. Kaj pa na papirju? Jih lahko natisnemo tako, da bodo kar se da podobni računalniški sliki? Odgovor je da. Barvno tiskanje dela čudeže.

Seveda potrebujemo dober oziroma odličen tiskalnik. Vendar za resno delo ne gre drugače. V primeru šolske potrebe po tiskanju ali manj poslovne rabe, pa se lahko zadovoljimo že z osnovnim tiskanjem, ki pa naj bo prav tako v barvah, ko je to potrebno. To pa predvsem z vidika učenja. Že večkrat so znanstveniki dokazali, da si vsebino lažje vtisnemo v spomin, če je le ta barvno obogatena. Zato pa si velikokrat barvamo naslove, podčrtavamo vsebino in označujemo z različnimi barvami različno pomembne vsebine. Vse zaradi vizualne preglednosti.

Če bi na hitro povzeli, z barvnim tiskanjem damo vsebini življenje. Jo lažje približamo sebi in ostalim, ki je namenjena. Če pa gre za promocijski material, pa je še toliko bolj pomembno, da je vsebina barvna. V kolikor pa tiskate črno belo izključno zaradi varčevanja, potem naj povemo, da je to popolnoma odveč. Kajti danes so barve tako poceni, da lahko že z majhno investicijo natisnemo tudi do več tisoč strani.


Mobilna blagajna za hitre in ažurne podjetnike Preskok s papirnega na elektronski račun