Samoumevno se nam zdi, da imamo sedež podjetja tam, kjer so tudi poslovni prostori podjetja in kjer opravljamo svojo dejavnost. V nekaterih primerih je to vsekakor najbolj smiselna možnost, sploh če gre za kakšno večje podjetje, ki pri opravljanju svoje dejavnosti potrebuje svoje poslovne prostore. A za mnoga manjša podjetja, ki svojih prostorov nimajo in jih morda niti ne potrebujejo, pridejo v poštev še druge rešitve – ne bomo najemali pisarne le za to, da imamo tam lahko poslovne prostore, če jih ne potrebujemo.

Vseeno je treba določiti naslov za sedež podjetja, to je zahteva že ob ustanovitvi podjetja. Tisti podjetniki, ki nimajo svojih poslovnih prostorov, pogosto navedejo kar svoj domači naslov ali pa za ta namen uporabijo kakšne druge zgradbe, recimo delavnico ali skladišče. Takšne rešitve so zelo praktične in pogosto najcenejše, so tudi povsem v skladu z zahtevami, če lahko na tem naslovu prejemamo pošto. A obstajajo tudi druge možnosti, s katerimi dobimo še boljši poslovni naslov.

Naslov za sedež podjetja lahko enostavno najamemo

Tako kot lahko najamemo poslovne prostore, lahko dobimo tudi ponudbo za najem zgolj naslova, kjer lahko prijavimo sedež podjetja. To so tako imenovane virtualne pisarne, kjer je podjetje lahko registrirano, ni pa fizično prisotno oziroma ne uporablja poslovnih prostorov na isti lokaciji.

Z vidika birokracije kakšnih velikih težav ne gre pričakovati. Za sedež podjetja potrebujemo naslov, kjer imamo možnost sprejemanja pošte, poleg tega seveda potrebujemo tudi dovoljenje oziroma soglasje lastnika in drugih uporabnikov v isti stavbi. Ponudbe podjetij, ki se ukvarjajo prav s takšnimi storitvami, so zelo dobro prilagojene podjetnikom, zato je virtualna pisarna atraktivna opcija za vsakega podjetnika.

Kaj vključuje najem naslova za sedež podjetja?

Ponudbe za najem poslovnega naslova so praviloma zelo ugodne, poleg samega naslova pa lahko dobimo tudi dodatne storitve:

  • Sprejemanje pošte, vključno s priporočenimi pošiljkami, hitro pošto in paketi
  • Digitalizacija pošte in obveščanje o prejetih pošiljkah ter prepošiljanje pošiljk
  • Najem sejne sobe za sestanke in sprejemanje poslovnih partnerjev in strank
  • Najem pisarne za občasno delo na lokaciji

To pomeni, da zaradi oddaljene lokacije svojega sedeža ne bomo imeli kakšnih dodatnih težav. Tam sicer ne pričakujemo kakšnih obiskov, lahko pa dobimo na ta naslov naslovljeno pošto, tudi nujne pošiljke državnih služb. Dodatne storitve so zato najbolj koristne za učinkovito upravljanje pošte, odgovarjajo pa tudi tistim, ki želijo prostore na naslovu sedeža podjetja izkoristiti tudi za občasno uporabo.

Dober sedež podjetja ima presenetljive prednosti

Morda si ne bi mislili, da naslov, na katerem imamo prijavljeno podjetje, sam po sebi naredi kakšno razliko. A že tu se pokažejo nekateri detajli, ki vsekakor lahko vplivajo na to, kako uspešno bo podjetje poslovalo. Predvsem gre izpostaviti učinek dobrega naslova na ugled podjetja – virtualna pisarna nam omogoča, da imamo podjetje registrirano v poslovni coni različnih urbanih središč. Investitorjem, partnerjem in strankam se predstavljamo kot ugledno in uveljavljeno podjetje. Dostopni smo svoji ciljni publiki, navsezadnje pa eleganten sedež podjetja tudi lepše izgleda na promocijskem gradivu. Vse to so prednosti, ki jih lahko izkoristimo brez velikih stroškov.


Avtomatizirani sistemi z e-računi online