Za vsakega malega podjetnika, srednje veliko podjetje in velike družbe je, bodisi je storitev povezana z neposrednim stikom s strankami, bodisi stika s strankami nima, je pomembno eno; Svojo storitev mora opravljati v urejenem okolju, brez pretiranih zunanjih motečih dejavnikov. En izmed najbolj pomembnih dejavnikov pri poti do uspeha vašega podjetja je sama lokacija oziroma sedež podjetja. V spodnjem odstavku smo našteli nekaj najpomembnejših dejavnikov pri izbiri lokacije vašega poslovnega prostora.

Kakšno lokacijo izbrati za najem pisarne?

Izbira lokacije za vaše podjetje je težka odločitev, na katero vpliva več dejavnikov. V kolikor je narava vašega dela takšna, da nimate osebnega stika s strankami in ne sprejemate vaših strank v vašem poslovnem prostoru, lokacija ne igra takšne vloge. V nasprotnem primeru, ko imate stik s strankami praktično vsak dan ali v primeru, da vas v bistvu stranke morajo poiskati, je lokacija en najpomembnejših dejavnikov za pot do uspeha. Pred najemom je dobro preučiti samo lokacijo, kakšna je frekvenca ljudi, ki migrira na tistem območju. Za primer, če prodajate produkte, namenjene mladini, vaše trgovine ne boste postavili v bližini doma za ostarele, verjetno boste iskali lokacijo bližje kakšni šoli ali študentskemu naselju. Pomembno je tudi, kakšna je prisotnost konkurence v neposredni bližini. Konkurenca je zdrava, ampak preveč konkurenčnih storitev na majhnem prostoru po navadi pomeni, da so na izgubi vsi. Še en dejavnik, na katerega pa večina pred najemom pozabi. Najem pisarne naj bo na lokaciji, ki je lahko dostopna in ki ponuja možnost brezplačnega parkiranja. Nedostopnost in nezmožnost zastonjskega parkiranja bo odbila velik odstotek potencialnih strank. Zadnji dejavnik pri izbiri se nanaša na podjetja z več zaposlenimi. Priporočljivo je, da zaposleni imajo skupne prostore, saj se tako razvija moštveni duh in med takoimenovanim “brain stormingom” marsikdaj pride do dobre ideje, brez da bi se do nje sploh trudili priti.


E računi za vse tiste, ki stavijo na enostavno poslovanje. Ste med njimi? Odkup zapadlih terjatev se uporablja za terjatve, katerih zapadlost običajno ne presega 90 dni